Per què ho fem?
Per aprendre a llegir un text autèntic, per practicar els esquemes pregunta-resposta, per activar el lèxic referent a clors, localització, quantitats, preus.
Què cal fer abans?
Fer un repàs de la localització de les coses a l’espai (a la dreta, al costat, a sota…) i donar els elements necessaris.
Fer un repàs de la localització de les coses a l’espai (a la dreta, al costat, a sota…) i donar els elements necessaris.
Com donem la consigna?
Expliquem el joc Veig / Veig dient que es tracta d’un joc popular que consisteix en donar/demanar pistes per tal de localitzar un element en la publicitat. Fem un exemple del procediment. Fem que els nens i les nenes juguin amb tots dos rols: el de qui busca i el de qui dóna les pistes.
Expliquem el joc Veig / Veig dient que es tracta d’un joc popular que consisteix en donar/demanar pistes per tal de localitzar un element en la publicitat. Fem un exemple del procediment. Fem que els nens i les nenes juguin amb tots dos rols: el de qui busca i el de qui dóna les pistes.
Com ho fem?
Amb tot el grup. Es distribueixen còpies de publicitat del supermercat i es demana al grup de trobar elements que han de localitzar en funció dels colors, les quantitats, la localització, el preu…
Quan pot durar?
20 minuts.
Material:
Fulletons de publicitat d’un supermercat.Material:
Següent tasca: Endevinalles